5, 10, 15?

Gdzie jest granica? I czy w ogole istnieje? 
Barier w związku może byc dużo, wiek jest dla wielu na pewno jedną z nich. 
Ci, którzy śledzą nasze losy od początku zauwazyli, że strzegę prywatnosci mojego męża. Moge Wam jednak zdradzić pewien fakt z naszego życia. Dzieli nas wiecej niz 10lat. A wiec wiecej niż granica stawiana przez wielu ludzi. 

Otoczenie wątpi w szczerość intencji, ale też w szczęśliwą przyszłość pary. To sa niestety fakty. Z góry zakładamy, ze osoba starsza chce sie odmłodzić lub związek trwa ze względów finansowych. Jaka ironia losu, że i ja niejednokrotnie szłam takim tokiem myślenia. Życie jednak jest na tyle przewrotne, że pokazało mi jak bardzo mogę się mylić. 


Pomijajac zawistne uwagi i komentarze ze strony osób obcych chcę skupić się na tych pozytywach. Na tym co odmieniło mój punkt widzenia. 

Niepodważalny jest bagaż doswiadczeń, który ma ze sobą osoba znacznie starsza. Mający do czynienia z kobietami facet wie, że związek należy stale pielęgnować i nad nim pracować. 
Dojrzalsze spojrzenie na świat pomaga mi postrzegać wiele rzeczy i sytuacji na zupełnie inny sposób. Ma w sobie wyrozumiałość, przez którą kłótnie i niesnaski idą szybko w zapomnienie. On dba o siebie, a Ty chcesz mu  w tym towarzyszyć. On chce już tej upragnionej stabilizacji, przez co budujecie coś razem już na stałe. Realizujecie wspolnie marzenia i dzielicie troski. A to tylko kilka plusów, które pierwsze nasunęły mi sie a myśl. 

Najważniejszy jest jednak ten, że jestem szczerze szczęśliwa i jakimkolwiek komentarz czy uwaga ze strony osób trzecich nie jest w stanie tego zmienić. Nie odczuwam i nigdy nie odczuwałam tej różnicy. Może to prawda, że faceci rozwijają się do pewnego momentu, a później tylko rosną? (Żart!) 


Także nie martwcie sie jesli jesteście jeszcze sami. Może wasze drugie połówki się po prostu jeszcze nie urodziły!😁


Tak czy tak najważniejsze jest uczucie. A tego w naszym związku nie brakuje. A odkąd jest nas wiecej miłość zdecydowanie się pomnożyła! 



Jako, że mój mąż jest najwierniejszym fanem mojej twórczości chcę Ci powiedzieć, że jestes moją pierwszą i ostatnią miłością. ❤️

Miłego weekendu! 

Komentarze